POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Torsdag?

Kategori: Allmänt

I ärlighetens namn har jag ingen aning om vart veckan har tagit vägen. Hur kan det redan vara torsdag? Vi har försökt plugga, vi har tränat, jag har jobbat och igår var vi på relax på arenan. 

Det känns som att jag inte varit hemma på hela veckan, men jag kan heller inte säga vart jag har hållit hus.

Igår var Fredrik Reinfeldt i skolan för att hålla ett kort tal samt svara på frågor. Vid fler än ett tillfälle ville jag sjunka genom jorden. Eventuellt återkommer jag angående detta, eventuellt inte. Det beror på hur det här med min tid utvecklar sig.

Idag har jag en föreläsning i skolan, jag hinner dock bara med halva innan jag ska stiga på ett tåg till Enköping. Ikväll är det föreläsning med Erik Hamrén som står på schemat. I helgen är det födelsedagsfirande för mig själv.

För övrigt verkar det onekligen som att män som försöker styra vårt land på ett eller annat sätt står som spön i backen runt mig just nu. Jag hoppas Erik ger mig djupare insikter än vad Fredrik gjorde. Jag kanske förresten ska säga till Erik att han borde läsa min blogg eftersom jag sedan länge listat ut Svenska fotbollslandslagets problem här.

Angående föreläsningen med Erik så återkommer jag garanterat. Det är dock högst oklart när.

Trevlig helg.


LOVE / H



Kommentarer


Kommentera inlägget här: