POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Lördagsterapi.

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat tre dagar den här veckan. Det känns snarare som 30. Alltså maken till händelserik vecka har jag förmodligen inte skådat sedan mina reseledardagar. Det känns som att jag åldrats fem år de senaste dagarna.

Jag var utvilad efter påskhelgen, det gick över snabbt. 

Jag tackar diverse vädergudar för solen som stått högt på himlen hela veckan i alla fall. Hade det regnat konstant vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort. Idag ska jag därför ta hand om min själ. Jag ska cykla ut på landet, till Lerdala. Hur jag nu fått för mig att cykla över ett berg med väldigt branta backar. Men eftersom jag ska göra en klassiker nästa år så är det väl bara att börja cykla långa sträckor. Och ja, jag lovar att ha både reflexväst och cykelhjälm på mig.

Så, ha en fantastisk helg kära ni. Jag lider just nu brist på ord. Mest för att jag inte vet vad jag får skriva...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: