POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Marocko

Kategori: Allmänt

Ja, här blev det plötsligt lite dåligt med uppdateringar igen. Vad hände? Mitt jobb hände.

Gymnastik hände.
En fest i Enköping hände.

Kan meddela att 100-årsfesten i Enköping förra helgen inte var något annat än fullkomligt legendarisk. Jag hade så vansinnigt roligt. Jag vet faktiskt inte när jag hade så roligt senast. Men ja, en galet bra tillställning.

I veckan bokade jag och Sara en resa till Marocko. Bara 55 dagar kvar tills min bleka nuna får lite välbehövliga sommartemperaturer och strandliv. Ska plöja böcker och njuta. Låter som en vinnande plan va?



I helgen har Storebror och Isbykvinnan berikat Skövde med sin närvaro. Vi har ätit, ätit, ätit, druckit, strosat och till och med motionerat på berget. Hanns även med en fikapaus innan de styrde sin nya fina bil norrut idag.

Hoppas innerligt att jag samlat på mig energi nog inför den kommande veckan. Och hoppas på att även en thailandsresa blir bokad inom ett par dagar. Det är dumt att klaga.


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: