POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Torsdagströtthet.

Kategori: Allmänt

En total kaosdag har avverkats i statens tjänst. Det här när folk blir sjuka och produktionen av oklar anledning fortfarande går på sommaranpassning fast postmängden dubblats är ingen vinnande kombination. Men nu är det endast en dag kvar innan vi återgår till ordinarie planering och bemanning.

I helgen kommer mina päron och min extrapappa till Skövde. Planerar att bli väldans bortskämd med bjudmiddagar och hotellfrulle hela helgen. Det är inte så tokigt alls faktiskt. Vi ska bara ta oss dit först. Hoppas på en effektiv dag imorgon med normala sluttider...

Försöker titta på friidrotts-EM just nu. Vad jag önskar att staten hade monopol på tv. Ett lopp, reklam. Ett kast, reklam. Ett hopp, reklam. En halv analys, reklam. JAG BLIR GALEN! Ge mig statlig kvalitets-tv utan reklamavbrott och jag är nöjd.

Jag försöker också dammsuga genom att telepatiskt titta på golvet. Hittills har det inte fungerat över huvud taget. Hoppas på bättring på den fronten...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: