POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Söndag.

Kategori: Allmänt

Helgen är snart till ända, som vanligt har den gått alldeles för fort. Den har i alla fall varit ytterst trevlig då den präglats av umgänge med mina päron, massor av god mat, strosande och allmänt häng. Och lite shopping. Dessutom har jag fått upp mina efterlängtade gymnastikringar i taket. Helt klart den snyggaste inredningsdetaljen jag har ägt i alla fall.

Försöker nu samla kraft inför en vecka som jag redan nu vet kommer bli oerhört tuff. Nu är sommaren över, både i postmängd och reklambortfall och hösten i antågande med allt vad det innebär. Men det reder sig. Och så ska jag öva på att säga stopp. Det känns som att det kommer att behövas framöver.

Nu har jag efter hel sommar av att ha ringt varandra omlott hela tiden lyckats prata med min vapendragare och namne. Alltför länge sedan vi sågs, och man förstår att Barcelona saknar oss liksom vi saknar Barcelona. Men det får bli en annan gång. Typ så.

Nu, välbehövligt soffhäng.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: