POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Lördag förmiddag.

Kategori: Allmänt

Jag har tydligen bara tid att blogga på lördagsförmiddagar numera. Men förra lördagen spenderade jag hela dagen i Vänersborg på gymnastiktävling. Hur det gick kan man läsa mer om här.

I veckorna så jobbar, jobbar och jobbar jag, därav min totala frånvaro från cyber space.

Den här helgen kantas av umgänge och lugn. Igår gjorde jag slag i saken och kompade ut kring lunch, tränade på berget med Sara. Tog därefter en promenad med Cecilaya, planerade tågluff, bakade scones, kollade på film. Idag ska vi till Töreboda för häng med Evve. Och dessutom skiner solen. Det är som upplagt för en fantastisk helg vilken startade redan igår med att humöret kändes på topp och jag kände mig som en ny människa efter traggliga jobbveckor.



Är sommaren på gång? Och humöret likaså?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: