POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Come back.

Kategori: Allmänt

Har äntligen, äntligen, äntligen kommit igång med träningen igen efter det där Vasaloppet, som ju orsakade en del mindre skador i min kropp. 

Har på en vecka nu varit på spinning två gånger samt ett fuegopass. Fugeon har för övrigt orsakat en obehaglig träningsvärk väldigt högt upp på baksidorna av låren. Det här med att sitta ner är ett mindre projekt.

Men foten gör inte ont än så länge och ljumsken håller sig i schack vad det verkar. Nu ska jag bara se till så att jag inte får någon form av träningsdille och tror att jag är i samma fysiska form som jag var i i februari för så är dessvärre icke fallet. Jag måste tygla min energi och skynda långsamt.

I och med lite träning kanske den konstanta tröttheten som huserar i min kropp kan ta och försvinna. Jag orkar inte vara trött längre.

Endorfiner, jag behöver er. Välkomna tillbaka!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: