POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

I Arns rike.

Kategori: Allmänt

Ikväll har vi varit på Harrys och firat vårt tentaresultat. Vårt deltagande i quizet gick dock betydligt bättre förra veckan.

Dessutom har det kommit till min kännedom att Edith tänker ha med en Håkanlåt i sitt nya gympapass. Jag kan inte ens finna ord för att uttrycka min besvikelse över detta. Jag får väl rikta min besvikelse till något produktivt istället och ta i för kung och fosterland.

Idag har jag och Edith för övrigt sett de båda Arnfilmerna eftersom jag tidigare inte varit bevandrad i Arns rike. Eftersom jag bor där jag bor kan man kalla det att häda, men nu har vi ju tack och lov rett ut den saken. Jag blev bara besviken att de inte hade någon västgötsk dialekt över huvudtaget. Och att vi råkade se en telefonstolpe, och en eventuell fyr. Men i övrigt var det ju ganska trevligt.



Imorgon ska jag till Göteborg och fira Ninas hemkost. Det är alltså ett helt år sedan vi var på Chez Amis för att ha avskedsmiddag. Jag kanske springer in i Tändarn imorgon igen, vem vet?


LOVE / H

Kommentarer

  • annely säger:

    Jag tror att ni behöver mig i ert lag ;) Nästa torsdag kan vi ta revansch!

    2012-02-02 | 23:11:41

Kommentera inlägget här: