POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Pappas boxningskarriär.

Kategori: Allmänt

Jag antar att vi alla minns "Mysteriet på strömgatan" som vore det skrivet igår. Jag lovade ju att återkomma vid ett senare tillfälle med uppföljning angående min faders eventuellt annalkande boxningskarriär.  

Han påstår själv att han inte ska börja boxas utan att han tyckte att det var onödigt att utrustningen skulle kastas vid jobbets pågående kontorsflytt.

Men vid ett annat tillfälle ringde han mig och sa att jag skulle boka in lördagens datum då han ska gå en boxningsmatch i Skövde.

Jag väljer att tro på det sistnämnda och satsar på att köpa alla Rockyfilmer i julkapp.



Finns det någon box och får man i så fall svettband på köpet?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: