POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Maratonpromenaden.

Kategori: Allmänt

Man kan säga att min kamera har varit lite lagom kaputt sedan festen. Men i söndags tog jag och Lisa en monsterpromenad uppe på berget och jag tog med kameran för att se hur bilderna blev, om det blev några över huvudtaget. 

Vi gick upp på berget, tog en mil i spåret ch därefter Strupen ner. Vi gick i tre timmar.


En liten bäck..


En känsla av Dalarna.


En sjö med okänt namn.


Vi träffade Marcus Hellner vid målgången.


Hemma i Boulognerskogen igen. Inte den i Paris, inte den i Gävle. Den i Skövde!

Jag har fortfarande ont i höfterna efter promenaden. Det skulle också kunna bero på gårdagens träning.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: