POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Midnattsloppet nästa!

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen hamnat i ett stim. Ett fantastikt, underbart och härligt träningsstim och därför måste jag nu lugna ner mig. Jag minns inte vilken dag förra veckan jag inte tränade och det känns ju ganska så dumt, men jag är så peppad.

Jag är peppad för Vasaloppet, men just nu är jag mest peppad för Midnattsloppet som vi bestämt oss för att deltaga i i augusti. Och med vi menar jag ett härligt gäng från Enköping som jag personligen ska drilla hela sommaren i löpspåren och med mördarträning i backar och trappor!



Det som faktiskt driver mig mest är att det är jag som är ansvarig för träningen, jag kommer att bli en tränings-Hitler och alltså inte bara en Hitler på typiskt svenska sommaraktiviteter...

Vad gäller att lugna ner mig så tar jag nu en paus till på lördagmorgon då vi ska upp på berget och göra spåren. Jag känner mig sugen på att ta en mil. Det här kan bli hur bra som helst!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: