POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Typ sommar!

Kategori: Allmänt

Det är dagar som de senaste och de kommande som jag är glad över att jag är i Sverige. Det har blivit promenader, grillning och utomhushäng och mer ska det bli. 

Förra veckan när det var snöstorm så svor jag över att jag flyttat hem igen och förstod verkligen varför jag flyttat härifrån, men när det nu är nästan sommar är snön glömd och förlåten och jag njuter.

Man skulle nästan kunna säga att jag passar på.

Passar på att njuta av Skövde, vänner och gemenskap.

Om tre veckor blir det istället Enköping för hela slanten, en hel sommar. Min första sommar i Sverige sedan 2008, som var det första seda 2005. Räkna med att jag kommer vara pain in the ass på alla typiskt svenska sommaraktiviteter!



Men eventuellt blir det en snabb tur till Kreta i juni, eller en längre tripp till USA om jag är extremt uttråkad...
För jag måste ju passa på medan vänner bor där.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: