POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Idétorka.

Kategori: Allmänt

Jag har idétorka. Jag ska på utbildning på onsdag vilken denna gång kommer att handla om kommunikation. Till dess ska jag ha förberett en presentation på cirka sju minuter utifrån ett "postbudskap". Jag kommer ingenstans alls med den här presentationen just nu kan man säga. Jag vet inte hur jag ska få någon form av inspiration för att lyckas formulera det hela.

Det ironiska är att jag har improviserat sånt här typ hundra gånger förr. Men det finns en viktig skillnad: Den här gången ska jag bli filmad, för att vi sedan ska kunna utvärdera det hela.

Valfri person som vill komma med tips är varmt välkommen!

Så länge öppnar jag ett tomt worddokument, surfar runt på Postens hemsida och hoppas på det bästa, så att jag sedan kan se veckans avsnitt av Girls.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: