POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Måndagströtthet.

Kategori: Allmänt

Well, ett nytt jobb där man tvingas använda sitt huvud hela dagarna och faktiskt tänka har tydligen resulterat i total mental utmattning om kvällarna. Att jag dessutom numera startar mina dagar 05.20 gör ju inte direkt att jag är på topp när arbetsdagen väl är över. Hur lång tid tar det att vänja sig vid okristligt tidiga uppstigningstider?

För övrigt går jobbandet bra tror jag. Fullt upp, precis som väntat och en hel del problemlösning och diskussioner dagarna i ända. Inte helt fel. Imorgon ska jag lånas ut till min originalarbetsplats för en APT-uppgift. Känner mig plötsligt väldigt eftertraktad och grym i allmänhet. Hoppas att det håller i sig efter en sjukt seg höst!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: