POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Senaste nytt i punktform.

Kategori: Allmänt

Eftersom jag inte orkar låta orden göra sina konster som de vanligtvis brukar göra får ni istället en snabb livssammanfattning i punktform.

* Jag har i snart två veckors tid varit lantbrevbärare i Lerdala.

* Jag är extremt trött på grusvägar och min kärlek till asfalt växer för var dag som går.

* Jag kan allt om Marcus Hellners släkt och deras förehavanden (han, liksom dem, är ju från Lerdala).

* Jag saknar mina lunchdater med Horrace i Skultorp.

* Jag ska inte börja jobba i Töreboda.

* Jag fyller tydligen år på söndag.

* Om tio dagar befinner jag mig i Barcelona.

* Hej, min själ är utmattad och ser fram emot att andas katalansk luft och atmosfär.

* Jag ska frossa i sangria och patatas bravas.

* Och på lördag tänker jag dricka bubbel.

* För dagar som dessa måste man fira att man lever och har hälsan. #KristianGidlund


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: