POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

På väg.

Kategori: Allmänt

Här går jag omkring och fyller år och har mig utan att ägna någon som helst uppmärksamhet till min tappra skara bloggläsare. Men det har ni ju lärt er acceptera vid det här laget gissar jag.

Födelsedagshelgen var hur som helst helt och hållet fantastiskt rolig. Lillasyster och Tina kom ner till Skövde för umgänge, i lördags stod en middag med fler vänner på agendan och kvällen blev natt innan vi återvände till Havstena.

Därefter har det gått i ett och jag har haft exakt noll energi över till någonting.

Men jag anar ljuset i tunneln. och på lördag så åker jag till Barcelona. Det är eventuellt precis vad min själ behöver. Nio dagar ledigt, fem dagar i Barna och tid för min själ att återhämta sig efter ett påfrestande sista studieår och en evinnerligt lång jobbsommar.

Om jag längtar? HAHAHAHAHA, gissa en gång.

Återkommer förhoppningsvis om en vecka och lite till med en rapport från min vistelse i Kataloniens hjärta.

Tills dess, hasta luego.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: