POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Måndag.

Kategori: Allmänt

Den gånga helgen spenderades i Enköping (typ som vanligt nuförtiden). Lyckades styra upp en extremt spontan fikadate med Australien-Ellinore och Cam vilket var fantastiskt trevligt. Jag kom fram till att jag borde prata engelska oftare, bara för att liksom.

I lördags kväll så mottog jag min examenspresent från Lillasyster, Danny-Boy, Storebror, Isby-Kvinnan, Bff-T samt Hytt.

Vi befann oss på en stängd restaurang med deras kock, lagade mängder av mat och åt tills vi nästan kiknade, drack vin och hade det allmänt fantastiskt trevligt. Jag hade så vansinnigt roligt den här kvällen. Det är precis sådana saker som man borde göra oftare.

I övrigt letar jag jobb, jobb och jobb. Söker jobb, jobb och jobb. Längtar bort, bort och bort. Försöker jobba, jobba och jobba på mitt tålamod som är så extremt dåligt så att jag inte vet åt vilket håll jag ska titta. Men gitarrspelandet går framåt, så det får man ju ändå vara tacksam för.
Förresten så har jag börjat Postens chefsaspirantutbildning också. Eftersom jag är lite trött på det här med att stå och stampa och måste börja någonstans. Och så längtar jag efter ett mer utmanande jobb..


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: