POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Sommar runt hörnet.

Kategori: Allmänt

Ja ja ja, jag vet. Det är längesedan jag var här och skrev. Men på fullaste allvar har jag inte ens haft tid med mig själv den här veckan. Det har varit skola, opponering, jobb, arbetssökande, gymnastik och alldeles för lite sömn.

Ikväll har klassen examensfest. Jag och Cecilaya är ansvariga och det har ju också upptagit lite tid den här veckan. Idag har jag också sanslöst mycket att göra, men jag har faktiskt bestämt att jag får ta det lite lugnt och andas idag. Jag får plugga i helgen helt enkelt, och det gör mig ingenting.

Har fått sommarens mest glädjande nyheter: Jag börjar jobba veckan EFTER midsommar. Jag får alltså vara ledig i över två veckor inann arbetet sätter igång. Och så får jag vara ledig vecka 28 så jag hinner träffa Min Blomma som ska berika Sverige med ett besök. Vi har ju inte träffats sen jag var i USA över jul och nyår så det ser jag onekligen fram emot.

I övrigt så är vi verkligen verkligen på upploppet med uppsatsen. Vi har lite redigeringar att göra, och det är bara att ta tag i det, hur lite man än vill. För snart är det sommar på riktigt!

Sommarkänslor.

På återseende, kära vänner.


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: