POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Att bejaka sina impulser.

Kategori: Allmänt

Uppsatsen börjar lida mot sitt slut, minst sagt. Den ska ju faktiskt lämnas in på fredag.

Idag står vårt sista handledningstillfälle med uppsatsen på schemat och därefter slutredigering i dagarna två innan inlämning. Den här blandningen av panik och lugn är en väldigt obehaglig känsla att ha i kroppen, men det får helt enkelt bara ordna sig.

Med tanke på den här terminen känner jag mig nu både fysiskt och psykiskt utmattad och är i stort behov av miljöombyte. Jag har därför kommit fram till att jag, helgen till ära, tänker åka hem till Enköping. Jag har inte varit där sen i början av februari så det kanske är på tiden. Jag har ju heller inte riktigt längtat dit, men nu slog det till och då gäller det att bejaka sina känslor.




Enköpings station: snart ses vi.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: