POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Tjejhelg.

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag och det var längesen jag längtade så mycket till en hel helg. Mamma och Lillasyster är ute på vägarna och borde anlända till min del av Schlätta om cirka en timme. Det tycker jag känns vansinnigt trevligt och vi ska starta helgen med ett besök på Arenans relaxavdelning för att sedan fortsätta med matlagning, vindrickande och dansande. Jag kommer att överglänsa dem totalt i Just Dance 4, det är det enda rimliga.

Imorgon blir det en tur i byn och en kväll på Glädje. En trång, men ack så välstädad, lägenhet är vad som väntar oss i helgen.

Kan tiden gå lite fortare nu kanske?


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: