POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Redovisningsdag.

Kategori: Allmänt

Onsdag, halvvägs till helg och halvvägs till helgbesöket som anländer på fredag. Kan vi få just denna dag att passera på två sekunder istället för åtta timmar?

Jag ser inte alls fram emot att sitta på redovisningar i vetenskaplig metod i sex timmar. Det känns faktiskt som att det finns ungefär en miljon grejer jag behöver göra. Eller vill göra, förutom just det här med redovisningarna..

Men om jag ska bli godkänd på den här kursen så har jag ju inget val. Hur jag ska lyckas med konstycket att se engagerad och intresserad ut framstår just nu som ett smärre mysterium. Jag är inte så bra på att dölja vad jag tycker och känner. Det är kanske något jag borde öva på...


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: