POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Pusslet.

Kategori: Allmänt

Jag förstår att ni snart undrar ihjäl er för hur det går med mitt pussel.

Kan meddela att jag lade färdigt det i tordagskväll och att resultatet ännu pryder mitt köksbord. Jag har inte riktigt mage att fördela det i 1500 osammanhängande bitar när jag nu åstadkommit ett så fantastiskt motiv. Pusslet är helt, och då får det vara det. Kanske till på måndag, vi får se.


Bildbevis

Igår var jag hemma hos Lisa och agerade gäst i hennes podcast. Vi pratade om Grynet. Igår kväll var Lisa här och drack te, och så tittade vi på En massa Grynet-filmen. Säga vad man vill om Grynet, men skratta det får man verkligen göra.

Nu står tyvärr städning på schemat. Hade gärna sysselsatt mig med något annat, men det får bli vid ett senare tillfälle..

Angående podcastavsnittet så länkar jag dit så fort det publiceras.


LOVE / H





Kommentarer


Kommentera inlägget här: