POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Nej men hej onsdag.

Kategori: Allmänt

Rent spontant kände jag idag när jag vaknade att jag hatar mars. Jag vill ha vår, jag vill ha sommar i luften. Jag vill att mina vårtulpaner ska ha sällskap av solsken och inte snöfall där de står och tittar ut genom köksfönstret.

Jag och min cykel har ju blivit bästa vänner de senaste veckorna och kommit överens om att det är cykelvänligt vårväder. Måste jag börja gå överallt igen nu? Det känns faktiskt inte alls okej.

Det gör heller inte det faktum att jag varit utan nässpray i två dagar men fortfarande är täpt i näsan och har andningsproblem. Betyder det att jag fortfarande är förkyld?

Varför har jag ingen resa inbokad?

Dagen kan bara bli bättre!!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: