POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Lyckorus!

Kategori: Allmänt

Dagarna fortsätter att flyga förbi mig. Jag var i Stockholm i fredags med min vän Per. Vi hade en väldigt trevlig dag på alla sätt och vis. Den var dessutom lärorik och givande på många sätt.

Tog med mig en lillkusin till Skövde i söndags och det ledde till äventyrsbad, glassutflykt till Hjo, kortspel, världshistoriens godaste mat och allmän kvalitetstid.

Jag har även hunnit med att jobba.

Men den bästa dagen var helt klart i går. C-UPPSATSEN ÄR GODKÄND!!!!

Aldrig har bokstaven G gjort mig gladare än i går. Studielivet är över på riktigt, 180 högskolepoäng är registrerade och jag har alltså på riktigt tagit min examen. Således har jag på förmiddagen lämnat tillbaka lånad kurslitteratur, skickat uppsatsen vidare till organisationen där vi genomfört studien och mest hela tiden haft ett leende på läpparna.




Nu är jag vansinnigt spontan och åker tillbaka till Enköping för midsommarfirande. Det känns ju som en fest man inte vill missa. Midsommar på strömgatan kan inte bli annat än succé!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: