POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Falbygden.

Kategori: Allmänt

Det är väl märkligt det här med mitt bloggande, plötsligt är man i ett stim och skriver nästan varje dag. Ibland så blir det som nu och så har det gått en vecka mellan inläggen.

C-uppsatsskrivandet är väl typ igång, det handlar mest om insamlande av teorier och modeller och annan relevant forskning som det finns ett Stilla Havet av. Det artar sig nog i sinom tid.

Idag tog vi ett välbehövligt avbrott och tog en tur till Falköping för att äta lunch på Falbygdens Ost. Ostbuffé när den är som allra bäst kan vi kalla det. Efter denna ansträngande dag var jag tvungen att sova middag.

Ikväll står träning på programmet. Jag kommer eventuellt inte att kunna röra mig imorgon.

Nästa helg ska jag till Enköping. Jag längtar. Det är länge sedan jag var där i mer än ett par timmar i vaket tillstånd.

Nu, IntervallFlex!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: