POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Empire state of mind.

Kategori: Allmänt

Igår kväll anlände jag så till Skövde igen efter 25 timmar på resande fot efter min Amerikavistelse.

Tröttheten visste inga gränser och gårdagen bestod till stor del av tårar av okänd härkomst. Men jag gissar att de mestadels bestod av avsked i kombination med trötthet och en flygresa med komplikationer som aldrig tycktes ta slut.

Angående min vistelse i det stora landet i väster så kan jag just nu bara meddela att jag haft det alldeles för bra. Jag vet inte hur jag ska sammanfatta den här resan i ord, så jag avvaktar med det och bjuder än så länge bara på en bild.

Den är tagen i en julgranskula i julgranen i Bryant Park på Manhattan.



Angående övriga anekdoter från resan så ber jag om att få återkomma. Hav tålamod, kära församling.


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: