POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Återtåget.

Kategori: Allmänt

Jag lever!

Ifall ni tappra bloggbesökare går omkring och undrar om jag plötsligt dött eller fallit av jordens kant så kan jag meddela att så icke är fallet. Jag är högst levande, eller så levande som man nu kan vara i mitten av december när mörkret går igenom både ben och märg.

Det är också högst oklart vad jag ska skylla min frånvaro på. Men jag har flängt land och rike runt de senaste helgerna. Enköping, Stockholm, Karlstad, mera Enköping, Tranemo. Ja, ni förstår. Och däremellan så jobbar jag mest hela tiden.

Men nästa vecka jobbar jag kväll. Ska vi alla rösta för att jag har lite mer ork då? Om så bara på förmiddagarna så är det extremt välkommet.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: