POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Stum.

Kategori: Allmänt

Jag antar att det är i stunder som dessa man får vara tacksam över diverse sociala medier, bloggar, sms och what's app. Min fysiska röst har gått förlorad i ett slag som utkämpas mot baciller och trots ingefära, honung och citron i mängder verkar den ännu inte vara i närheten av att segra.

Det här skulle kunna vara det mest frustrerande jag vet, att inte kunna prata ordentligt. Som om det enda de här bacillerna vill är att testa mitt tålamod.

Mitt tålamod är så satans dåligt, HJÄLP MIG!!

Utan röst i en dag, försmäktar jag på denna ö. Man kan skriva om Pippis citat lite som man vill, för är det något jag klarar mig utan så är det snus.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: