POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mr Förbundskapten Erik.

Kategori: Allmänt

I torsdags var jag alltså och lyssnade på Erik Hamrén som föreläste i Enköping. Så länge han pratade om sitt ledarskap, hus och hur han tänker så var det vansinnigt intressant. 

Men när frågestunden dök upp och det började pratas fotbollstaktik, ja då försvann mitt intresse.

Jag kände verkligen att Erik Hamrén är en stor ledare. Han delade med sin av roliga anekdoter och insiktfulla tips. Och som den goda man han är så röjde han inga namn. Kan tyckas lite tråkigt men det gör ju faktiskt honom bara till en bättre person det också.



Maten efter föreläsningen smakade gudomligt och inte ens hagelskuren eller regnet fick mig på sämre humör.

En alltigenom bra kväll. Trist bara att jag inte vann landslagströjan med Zlatans autograf. 


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: