POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Söndag.

Kategori: Allmänt

Min hjärna är redan tentatrött trots att det är nästan två veckor kvar tills den går av stapeln. Det här bådar inte gott, men vi får helt enkelt bara se det som att vi har börjat plugga i tid.

Gårdagens fyra och en halv timme i skolan gjorde sitt för att dämpa ångesten och idag blev det ytterligare två och en halv. 

Nu lagar jag matlådor för brinnande livet, hade tänkt hinna med att sova middag men gymnastik står på schemat så det får bli ett senare problem. Månne hinner jag lägga mig ner en halvtimme, frågan är bara om inte det gör mer skada än nytta.

Sådär, då var ytterligare två minuter av mitt liv bortslösade på inget vettigt alls.


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: