POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Jag har tappat min inspiration. Det verkar hända allt oftare nuförtiden. Jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det hela. Jag har jättemycket att skriva om, men samtidigt absolut ingenting att skriva om. Hur motiverar jag mig till att skriva oftare? Går det? Jag kanske bara borde ta tjuren vid hornen.

Idag fick vi tillbaka resultatet på tentan vi skrev förra fredagen. Jag fick VG. Jag är vansinnigt nöjd kan man säga.

Nu har nya kurser satt igång. Det är de två sista kurserna innan c-uppsatsen ska skrivas och vips så är det sista skolåret passerat och vi står arbetslösa i juni. Det känns onekligen betryggande. Inte.

Nästa helg invarderas Skövde av halva Sverige. Enköping kommer, Karlstad kommer, Borås kommer och Kalmar kommer. 25-årsfest står på schemat och jag längtar ihjäl mig. Det kommer onekligen att bli fantastiskt. Det finns inget annat alternativ känner jag.


24-årsfest

Jaha. Nähä. Jag kanske ska sova eftersom det råkar vara skoldag imorgon.


LOVE / H



Kommentarer


Kommentera inlägget här: