POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Lördag.

Kategori: Allmänt

Jag vill bara meddela församlingen om att jag inte gått upp i rök. Jag har heller inte gått under jorden även om jag just nu önskar att så var fallet.

Det är två veckor till tenta och dags att ge sig in i bubblan. Så opraktiskt att jag då passar på att jobba när jag får chansen och tänker att "det löser sig" anågende pluggeriet.

Därför ska jag således denna lördag förmiddag bege mig till skolan, sätta mig i biblioteket med Cissilaya och studa röven av mig. Därefter ska jag träna med Lappskan. 

Typiskt att det är sol, för jag hinner inte riktigt njuta av den just nu känner jag. 

Ikväll ska jag träffa Sara och Evelina. Vi ska göra något som är billigt och som inte involverar rusdrycker. Vad det blir återstår att se. 

So long!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: