POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Favorit i repris.

Kategori: Allmänt

För er som har missat det, förmodligen ingen med andra ord, så blir det en favorit i repris för min del över jul och nyår.

Jag åker till älskade älskade New York för massor av kvalitetstid med Min Blomma, ockuperande av "Pappsens" lägenhet och eventuellt en tripp till resten av släkten lite längre upp i landet.

Oavsett vilket så längtar jag ihjäl mig. December kan inte komma fort nog. Jag längtar efter att spendera pengar på Abercrombie & Fitch, Hollister och Centrury 21. Strosa på gatorna bland höghusen och låtsas att jag är en inföding, fika på Starbucks, viedoblogga med Min Blomma och låtsas medverka i en film i Central Park.

Ska även arbeta hårt för att övertala henne om att det bästa alternativet för nyårsafton är Times Square. Bara för att vi kan och för att det skulle vara så sanslöst coolt. 

Manhattan från en skyskrapa downtown.

Det enda vi hoppas på nu är att flygen är i tid och att snöstormarna uteblir.


LOVE / H


Kommentarer


Kommentera inlägget här: