POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Sommarlov.

Kategori: Allmänt

Idag hade vi läsårets sista föreläsning. Vi har nu officiellt tagit sommarlov vilket känns helt och hållet fantastiskt.

Dagen till ära bjöd vi in klassen till picknick i Boulognerskogen. Vi blev hela åtta personer av totalt 50 inbjudna, samt en hund. Känns som en lagom uppslutning.

Jag vill minnas att vid förra året den här tiden så var det varmare ute än vad det varit den här kvällen. Vi har suttit och huttrat på våra filtar, men uthärdat som de nordbor vi är.  

Det spelar ju i och för sig ingen roll. Vi har sommarlov!



Nästa år vid den här tiden är vi istället arbetslösa så den här sommaren får vi se till att njuta vansinnigt mycket!


LOVE / H

Kommentarer

  • Sara säger:

    Måste säga att jag finner det lite underligt att du bjöd in 50 hundar??! Men jag gillar sommarlovskänslan, jag vill också ha sommarlov nu!

    2012-05-30 | 00:44:42
  • Hanna säger:

    Vilket vansinnigt syftningsfel, inte likt mig. Det är nu åtgärdat!

    2012-05-30 | 09:41:50

Kommentera inlägget här: