POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Helg.

Kategori: Allmänt

En lång skolvecka är snart till ända och helgen närmar sig med stormsteg.

Planerna för helgen är främst att på lördag närvara vid en fest hemma hos Sofia. Vi ska öva in Björn Rostenströmtexter eftersom vi ska till Olstorp om två veckor och jag ska bli en äkta Västgöte av hög rang.

Idag väntar dock studier hos Fru Horrace med studiegruppen. Vi ska försöka knåpa ner två sidor var för att få färdigt kursens individuella uppgift. Det är högst oklart hur det kommer att gå, men det ska vi nog lösa.

För övrigt hade jag gärna önskat mig sol i helgen men det verkar vara just önsketänkande från min sida.

Men om det nu ska regna så kanske jag kan ta tag i det här med städning. Jag tycker att jag städar mest hela tiden, men det blir ju stökigt och smutsigt så nedrans fort. Något irriterande!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: