POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Never ending story.

Kategori: Allmänt

Jag syftar naturligtvis på Vasaloppet, vad annars.

I torsdags fick jag ett tjockt brunt kuvert med Posten, det var handskrivet och jag började genast fundera på vad det innehöll. Mig veterligen väntade jag inga viktiga brev.

Det var den supersnälla Sabina i Orsa som skickat mig Mora Tidning från den femte mars med en uppsjö av artiklar, bilder samt alla deltagares resultat.



Sabina var för övrigt min allra första brevvän. Vi skickade brev under en herrans massa år så det var verkligen nostalgi i och med torsdagens leverans. Alla gamla brev finns för övrigt någonstans på vinden i Enköping. De ska jag lsäa i framtiden.



Och äntligen fick jag se mitt resultat i svart på vitt i en tidning eftersom inget dagblad i Enköpingstrakten verkar vilja uppmärksamma min fantastiska bragd.

Tacka vet jag Mora Tidning och underbara Sabina!


LOVE / H




Kommentarer


Kommentera inlägget här: