POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Bildkavalkad.

Kategori: Allmänt

Jag har inte så hemskt många bilder från mitt Vasalopp. Inga alls faktiskt. Men här kommer de som finns och som handlar om loppet:


Strax innan starten efter Friskis & Svettis uppvärmning. Helt och hållet fantastiskt!!


Här har jag precis gått i mål och träffar Pappa. Jag gråter, jag skrattar, jag är glad, jag är lättad, jag är fullkomligt utmattad och jag har ont överallt. Att jag faktiskt håller mig på benen är ett nog ett under.


De superfina medaljerna jag fick av Mamma, Pappa, Anna och Gert.


Fick även en present av Storebror och Isbykvinnan igår när de kikade förbi strömgatan.


En helt underbar uppsättning body butter.

Det är ju bara väldigt synd att jag är så stel så jag inte kan smörja in mig. Nåväl, nästa vecka kanske.

Och än en gång, TACK!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: