POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Arbetsmyra.

Kategori: Allmänt

Det är tydligen vansinnigt dåligt med aktivitet på min blogg. Jag vill minnas att förra sommaren var precis likadan. 

Man kan säga att jag har börjat jobba den här veckan. Övning med Postiljon i Harald i Skultorp hela veckan innan jag från och med nästa vecka ska flyga solo där ute på landet hela sommaren. 

Man kan säga som så att även om jag befinner mig på ett annat postkontor i en annan stad än vad jag är van vidså är det precis detsamma. Jargongen går inte att ta fel på.

I övrigt är jag trött som en gnu vareviga kväll just på grund av att jag arbetar och inte är van vid det. Men nästa vecka borde det kännas lite lättare hoppas jag. Annars får jag gå här trött och utsliten hela sommaren och längta efter skolstart.

Jag måste bara tjäna en massa pengar först.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: