POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Mot Göteborg.

Kategori: Allmänt

Enköping har behandlat mig väl denna vecka. Jag har hunnit med IKEA-besök i Västerås, skruvande av IKEA-möbler, kalas, tre grillkvällar varav en i Västerås, vinhäng, svampplockning och svamprensning (så sanslöst tråkigt). Nu är väskan snart packad och jag beger mig av söderut till vad jag själv kallar Sveriges baksida, men många andra envisas med att kalla Sveriges framsida.

Oavsett vilket så ska jag till Göteborg och hänga med Min Blomma ett par dagar eftersom hon berikat vårt fagra land med ett besök. Till vardags bor hon ju i Amerikat där borta bortom havet.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och vänta på min lift i form av Storebror och Isbykvinnan.


LOVE / H 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: