POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

CSN och Adidasbehovet.

Kategori: Allmänt

Jag har typ fått en fetisch för snygga träningskläder. Så fort jag går in i en sportbutik vill jag liksom handla upp hela Adidas sortiment. Jag skulle kunna leva i Adidaskläder resten av livet om jag bara fick.


Kan man få en i varje färg tack?

I torsdags när jag var i Stockholm så gick jag in i Adidas concept store. Där var det mellandagsrea i full gång och jag ville handla ALLT! Precis allt hade jag kunnat köpa. Men med tanke på hur mycket träningskläder jag investerat i den senaste tiden så lyckades jag ta mitt förnuft till fånga och gick ut utan att ha spenderat en endaste krona. Inte för att jag inte ville handla utan för att jag lever på CSN.



På något sätt så känns det inte som att CSN förstår mitt behov av snygga och bra träningskläder...


LOVE / H

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej! Måste bara skriva till dig att det är väldigt roligt att läsa din blogg. Jag går första året på socialpsykologiska programmet så jag känner igen det du har skrivit om långt tillbaka.. Stundande tenta i psykologins grunder och allt vad det nu heter

    :)

    2012-01-02 | 14:37:39
  • Hanna säger:

    TACK Linda!

    2012-01-02 | 15:59:53

Kommentera inlägget här: