POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Packning pågår.

Kategori: Allmänt

På Kurorstvägen packas det för fullt ikväll. Imorgon är det lite skola innan jag åker till Enköping för en natt och på tisdag morgon tar mammas bil och brummar upp till Sälen och Isbykvinnan som just nu bor där. Här vankas det minsann fem dagars längdskidåkning som Vasaloppsuppladdning. Helt vanliga böcker är nerpackade och kurslitteratur tänker jag inte ha en endaste tanke på. 

Jag ska istället göra som Lisa förespråkar och låta själen hinna ikapp. Min själ är nog fortfarande i tentabubblan, men den ska banne mig hitta därifrån när jag åker skidor i skogen.



Här packas det för fullt må jag säga. 

Jag återkommer för övrigt hur det går med socker-detoxandet i veckan.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: