POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Ny vecka.

Kategori: Allmänt

Igår var jag på berget en sväng och åkte skidor. Spåren var, tja det var spår i alla fall och det gled väldigt bra. Sara och Evelina tog en promenad medan jag åkte. Sedan hade vi tänkt äta semlor, men vårt tilltänkta bageri var stängt så de uteblev. Lika bra med tanke på att jag mådde illa precis hela dagen.

Nu har jag sovit i tio timmar, ska gå till biblioteket och försöka komma igång med pluggandet igen. Det känns segt.

Lördagskvällen och natten blev för övrigt rolig och Bogrens var precis lika härligt som vanligt.

Den här veckan ska vi får resultatet på tentan från helvetet. Det sägs att 50 % har fått minst godkänt. Jag håller tummarna.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: