POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Hannadagen!

Kategori: Allmänt

Idag är det den femte januari. Den femte januari innebär att det är Hanna som har namnsdag.

Idag har jag fått fyra grattis-sms och dessutom ett telefonsamtal. Är det inte fantastiskt?

Igår fick jag dessutom ett paket på Posten:



Mina föräldrar har här gett mig en prenumeration på valfri tidning. Jag löser väl in den framåt våren när jag har tid att läsa igen. 

Jag har nog aldrig längtat så mycket till fredagen den trettonde som jag gör just nu vilket innebär att båda tentorna är skrivna.

Efter plugg i skolan idag tänker jag nu sova middag för att sedan förhoppningsvis ha energi att fortsätta.

För övrigt är namnsdag inget som vi firar med buller och bång i släkten, med lite grattis och en liten present från Mamma och Pappa får man alltid. :)


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: