POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En visit på Bogrens.

Kategori: Allmänt

Från och med igår så är jag nykter tills Vasaloppet är över. Igår blev det för övrigt utgång med ett gäng från klassen efter två förfester. Jag var nykter på Bogrens med andra ord. Men Bogrens var precis lika härligt som vanligt. Det fascinerar mig att vara på uteställen när man är nykter. Dels är det väldigt intressant och dels är det väldigt läskigt på samma gång när man studerar människor beteenden. Dessutom kan man inte låta bli att undra om det är sådär man själv beter sig när man är berusad. 

Hur som helst hade vi i alla fall väldigt roligt och det är ju skönt att inte vakna med ett endaste litet uns av bakfylla.

Idag står en stor frukost på schemat, därefter ska jag packa inför min Sälenvistelse, BESTmöte med styerlsen och träning med Fru Gargård framåt kvällen.

Den här kravlösa tillvaron utan plugg är fullkomligt underbar!


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: