POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

En kväll på Harrys.

Kategori: Allmänt

Det känns som fredag idag. Även gårdagen kändes som fredag om du frågar mig eftersom vi inte har någonting i skolan förrän på måndag. Att ta helg på en tisdag hör ju verkligen inte till vanligheterna och tristessen tar sakta men säkert över min kropp.

Igår kväll lämnade vi över till en ny styrelse i BEST. På dagen ett år sedan vi själva tog över från föregående styrelse. En märklig, men befriande känsla. Det är bara det här med kontrollbehovet som ska hinna ikapp mig och inse att andra ska sköta BEST från och med nu.



Ikväll ska vi ut på Harrys med den gamla styrelsen för att äta en sista målitd tillsammans. Det behöver absolut inte bli så dramatiskt som det låter, vi ska bara äta hamburgare och quiza såsom man gör på Harrys på torsdagar.

Jag måste gnugga geniknölarna och få be att återkomma vid ett senare tillfälle med ett resultat.


LOVE / H

Kommentarer

  • Annely säger:

    VI SKA VINNA SÅ VI KAN KÖPA EFTERRÄTT!!!

    2012-01-26 | 17:00:55

Kommentera inlägget här: