POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Vasaloppsreklam.

Kategori: Allmänt

På söndag är det ju som de flesta säkert vet dags för Vasaloppet. I min värld hör det till allmänbildning att veta att Vasaloppet går av stapeln första söndagen i mars varje år, men det kanske bara är i min värld.



Hur som helst.

Det jag vill säga var att man i år genom alecta kan skicka hälsningar till oss tappra själar som försöker ta oss de nio milen mellan Sälen och Mora. Det finns elektroniska skyltar uppsatta längs spåren till vilka man kan skicka hälsningar till oss. Om man vill heja på lite extra liksom. Det är gratis.

Så vill man skicka en hälsning till mig eller någon annan stackars idiot som fått för sig att det här med att åka Vasaloppet är en bra idé så kan man skicka en hälsning på vasaloppshälsning.se. Jag tävlar för Enköpings AIF.

Om man av okänd anledning känner för att följa mig under dagen och vill ha SMS när jag passerar kontroller så går det också att ordna, men det kostar 30 kronor. Vill man i vilket fall ha SMS så skriver man VASA VL 18358 och skickar det till nummer 72777 (Läs mer på SMS-länken ovan).

Mitt starnummer är alltså 18358. På vasaloppet.se så kan man skriva in startnummer eller söka på mitt namn under tävlingsdagen och få rapporter om vilka kontroller jag passerat.

Om ni vill se mig på TV så startar jag längst bak. Jag är utrustad med två skidor och två stavar. Min vindjacka är röd och svart. Jag har en nummerlapp på mig, den är orange och har nummer 18358.

Frågor på det?


LOVE / H

Kommentarer

  • sabina säger:

    jag kommer följa dig Hanna. var så säker =). ska bli kul o träffa dig i helgen! och du, kör hårt men ändå lagom lugnt så du orkar ända fram =P

    2012-02-29 | 09:23:33

Kommentera inlägget här: