POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Serierna.

Kategori: Allmänt

Jag kämpar vidare mot min förkylning. Jag har idag spenderat lite tid i skolan, lite tid hos Ana och nu hänger jag mig fullkomligt åt 'True Blood' och Alexander Skarsgård.



Snart kommer jag att tro att vampyrer finns. Liksom häxor, skiftare, älvor och menader. Tur att jag snart sett färdigt de säsonger som finns vilket mestadels beror på tristess. Men Ana och Edith har en ny serie åt mig när jag är klar. De ska försöka att få mig uppslukad av 'Sons of Anarchy' och den, enligt deras utsago, supersnygga Jax.



Det är onekligen spännande, men det här kan aldrig vara nyttigt. 

Tur att vi alla är lika uppslukade av olika serier som får oss att fördriva vår, just nu, oändliga fritid så vi har något att diskutera när vi umgås.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: