POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Radioskugga.

Kategori: Allmänt

Jag har ju som tidigare nämnts investerat i en ny telefon. Idag har jag lyckats åstadkomma att registrera mitt nya simkort på Tele2s hemsida. Eftersom det är ett nytt abonnemang så tar det två dagar innan det kopplas upp. Men i samma stund jag registrerat mig verkar mitt gamla abonnemang ha lagt av. Jag kan nämligen inte ringa till någon, och ingen kan ringa mig.

Betyder det nu alltså att jag ska vara utan telefon hela helgen? Menar de arbetsdagar så får jag väl inte kontakt med omvärlden igen förrän på tisdag (?!)

Hur hanterar man det här?

Jag har alltså hamnat i en total radioskugga vad gäller telefoni.

Men för er som redan saknar mig trots endast två timmars frånvaro så lever jag.

Om jag överlever helgen utan en telefon lär väl uppdagas inom en snar framtid. Plötsligt fick jag en känsla av att hemtelefoni aldrig var en dum idé. Kan Telia koppla in en idag, tack?



Jag kanske helt enkelt ska ta tag i pluggandet i helgen.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: