POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

Ljumskvärk.

Kategori: Allmänt

Idag har jag ont i ljumskarna. Jag åkte tre mil igår i spåren uppe på berget. Med tanke på hur mör jag var igår kväll så är det ett under att jag inte har ont på fler ställen. I vilket fall så känns det bra att ha åkt tre mil, då är det bara sex mil kvar så hägrar sen målgången i Vasaloppet om 18 dagar.

Idag har jag varit i skolan och gjort grupparbete samt haft seminarium. Lisa är tillbaka i Sverige efter två veckor i Thailand. Herregud vad vi har saknat henne. Hon kommer hit strax, jag håller på att baka bröd och ska även bjuda på te. Det blir förmodligen hur trevligt som helst och möjligtvis har vi massor att prata om.

Åter till brödbaket.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: