POLare på HIS

Betraktelser från studerandet på Högskolan i Skövde (och allt annat som konstant snurrar i mitt huvud).

JO och Jax

Kategori: Allmänt

Har idag blivit färdiga med grupparbete i gruppsykologin samt åstadkommit ett JO-fall för egen räkning. Jag måste försöka göra ett till ikväll. Men nu är jag halvvägs, och trots det känns det ändå inte som att jag har kommit någonstans alls.

Min kropp gör ont från cirkelfysen igår, något jag tänker bota med mera träning. Minns jag rätt från Ediths jympapass förra veckan så kommer kroppen att göra ont även imorgon. Men det finns alltid mer träning att bota nytillkommen eventuell träningsvärk med.

Igår lyckades jag titta färdigt på första säsongen av 'Sons of Anarchy' och jag är möjligtvis beredd att hålla med Ana och Edith om att Jax är snygg.



Hej Jax, är det okej om jag river lite ost på din mage? Eller den kanske smälter då? Osten alltså. Och eventuellt jag.

Nu har jag ju säsong två att se fram emot när jag inte vill fortsätta med JO-fallen så förmodligen är jag klar med den innan veckan är slut.


LOVE / H

Kommentarer


Kommentera inlägget här: